› Fora › ASTRO-FORUM › KØB & SALG, FORHANDLERNYT › SÆLGES: Baader Alan Gee Mark II Telecompressor for SC systemer
- Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 3 måneder siden af kimejby. This post has been viewed 408 times
- ForfatterIndlæg
- 5. februar 2020 kl. 14:28 #322799
kimejbyDeltager- Asteroid
Baader Alan Gee Mark II er designet til Schmidt Cassegrain-teleskoper af Celestron og Meade. Det reducerer brændvidden og forbedrer billedkorrektionen.
♦ Den fotografiske hastighed øges fra f / 10 til f / 5,9
♦ Eksponeringstiden reduceres med 65%
♦ Feltkurvning korrigeres
♦ Brugbar belyst feltdiameter på 32 mm
♦ Nem tilpasning til 2 ” via medfølgende adaptere
♦ Kan også bruges visuelt
https://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p732_Baader-Alan-Gee-f-5-9-Telecompressor-Mark-II-for-Schmidt-Cassegrains.htmlNypris EURO 244 = 1.830 DKK
SALGSPRIS : 900 DKKVedhæftninger:
Du skal være logget ind for at få adgang til vedhæftede filer.
8. februar 2020 kl. 10:40 #322817
clauskafDeltager- Nova
Jeg kunne godt være interesseret i denne. Er dog lidt i tvivl om præcist, hvor den monteres og om alle de nødvendige dele følger med
Jeg bruger Baader clicklock til SCT og løs Baader diagonal, kan den monters i forbindelse med disse?9. februar 2020 kl. 09:42 #322820
Hej Claus,
1. Det jeg sælger er 100% komplet, alle dele er der, og det er i perfekt stand.
Da jeg købte den i sin tid købte jeg denne udgave
Og købte så Baader 2” adaptionen med de 3-4 varenumre du kan se nævnt i deres beskrivelse
2. Mht om du kan benytte den med din Sct, ja det er jeg da helt sikker på, men om du lige mangler en adapter eller 2 kan jeg ikke lige gennemskue.
Her er link til Baaders Alan Gee manual, sikker på du her kan finde dit svar😁
Click to access baader_alan_gee_ii_telecompresor_shapley_lens_f_5_9_manual_and_applications.pdf
Mvh
Kim
9. februar 2020 kl. 11:00 #322821
clauskafDeltager- Nova
Det må kunne lade sig gøre, så jeg vil gerne købe den – hvordan? Send mig en privat mail med adresse/telefon – hvis Jylland/Fyn – så….
10. februar 2020 kl. 17:23 #322828
Solgt
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.