Indkaldelse til sektionsmøde i sektionen for variable stjerner.

Fora SEKTIONER I ASTRONOMISK SELSKAB Sektionen for variable stjerner Indkaldelse til sektionsmøde i sektionen for variable stjerner.

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af jens.jacobsen 12/02/2018 21:55.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    jens.jacobsen
    jens.jacobsen
    Participant

20180211

Kære sektionsmedlem,

Jeg vil gerne ønske jer alle et godt og lykkeligt 2018 og udtrykke mit håb om et godt arbejde i sektionen – også på trods af, at vejret ikke har været det bedste!

Samtidigt vil jeg gerne som aftalt indkalde til et nyt sektionsmøde:

Lørdag, den 3. marts 2018, kl. 10:00

KUC – Kolding Kommunes Uddannelsescenter

Ågade 27, 6000 Kolding

Mødet forventes færdigt kl. ca. 16:00

Først stor tak til Jens for det gode referat og for de fine bidrag, som blev præsenteret på mødet.

Jeg vil gerne indkalde forslag til nye emner og bidrag til dette møde og vil gerne, om I vil præsentere/omtale, hvad efteråret og vinteren observationsmæssigt har bragt jer af interessante ting.

Så giv mig gerne et svar tilbage i den kommende uge med kopi til Jens også!

I referatet fra mødet sidst pr. 20170909 – udsendt 20170925 var medtaget emner, som vi vil arbejde videre med:

Forslag til dato for næste møde: Lørdag den 3 marts 2018.

Ønske om en workshop med udgangspunkt i DSLR (Digitalt spejlreflekskamera) fotometri.

Ønske om information vedr. transformationer af DSLR fotometriske optagelser.

Forslag om at få en Dropbox til sektionens medlemmer. Kunne selskabet sponsorere?

Forslag om at få et sektionsmedlemsskab til AAVSO, gerne et Gold medlemskab.

Observationsforslag:

Links til BAV og måske AAVSO ???

De bedste hilsener

Knud

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.