LEVERING SERVICE

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER LEVERING SERVICE

Dette emne indeholder 152 svar, har 45 stemmer og blev senest opdateret af mortenb 9 år, 1 måned siden. This post has been viewed 1078 times

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 153 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #35459

    thomas
    • Giant

    1) bestilt 21-09-2009 21:48:25 hos Lyra via webshop.

    2) EQ1 rejse-foto-montering.

    3) Det fremgår ikke om varen er på lager, men d. 23-09-2009 oplyses det via mail at varen ikke er på lager og at man afventer levering.

    Efter flere henvendelser uden svar, oplyses det endelig den 9-12-2009 at dato for levering formegentlig kan oplyses den 10-12-2009.

    Svar udebliver og i januar rykkes der for svar uden held.

    24.03.2010 (½ år senere) Jeg giver op og bestiller hos en anden forhandler.

    d.d. Annulerer ordre hos lyra via e-mail og web-formular.

    #35460

    thomas
    • Giant

    1) Onsdag 24.03.2010 kl. 00:28 hos Teleskop-service.de via webshop (teleskop-express.de)

    2) EQ2 montering med kameraadapter og motor

    3) Det fremgår af hjemmesiden at alle varene er på lager.

    4) Fredag 26.03.2010 er varene forsøgt leveret på addressen i DK. 27.03.2010 varene afhentes på posthuset.

    5) Varen er som det bestilte og leveret intakt på kun 2 dage fra Tyskland til Dk, Det er sgu hurtigt.

    6) God service og rigtig god pris og relativ billig fragt, dog var manualen mangelfuld.

    Det er ikke sidste gang jeg handler der.

    #35496

    simpsons
    • Moon

    SLETTET

    simpsons2010-03-31 20:35:20

    #35497

    simpsons
    • Moon

    SLETTET

    simpsons2010-03-31 20:33:35

    #35506

    jesperu
    • Giant

    Her kommer en gammel en:

    1) Bestilte og betalte eq6pro+alccd5+dovetail skinne d. 2 dec. 2008 hos Lyra. Lovet levering: ca. 1 uge. Fik god hjælp og vejledning til købet.

    2) Efter en uge rykkede jeg flere gange pr. email men uden at få svar.

    3) Efter ca. 14 dage fandt jeg på krak.dk privat tlf. nummeret til den ansvarlige og ringede hjem til ham. Det viste sig at Lyra, som han sagde “havde glemt min bestilling”. Og det på trods af at jeg havde betalt!

    4) Modtog varerne efter jul. Alt virkede som det skulle.

    –Jesper

    JesperU2010-03-29 22:29:37

    #35515

    sten
    • Main Sequence

    Det er bar en ting å gjøre med Lyras elendige måte og drive butikk på.

    FORTELL DET TIL POTENSIELLE KJØPERE. SPRE DET I MILJØET PÅ NETT OG VERBALT, PÅ MØTER OG TREFF. DET FUNKER.

    Mvh Sten

    #35625

    morten
    Deltager
    • Super Nova

    Hvorfor er du så opsat på at få lyra ned med nakken. De driver trods alt dette forum.

    Formålet med en hobby er trods alt at få noget fornøjelse ud af det…

    #35626

    rune.cb.
    Deltager
    • Super Nova

    Jeg er enig med deg, Morten! Sten bør være litt mer forsiktig i sin kritikk av Lyra, siden de tross alt driver dette foumet. Det kan ende med at ip-nummeret hans blir sperret og at han ikke får tilgang til forumet.

    På den annen side skjønner jeg hans frustrasjon over elendig service og manglende levering fra Lyra`s side. Flere andre her kritiserer jo også noe av det samme. Jeg sendte selv en forespørsel til Lyra om noe utstyr til teleskopet mitt for flere uker siden, men har enda ikke fått noe svar på mailen!

    Mvh Rune

    Webside: http://www.runecb.com

    #35627

    morten
    Deltager
    • Super Nova

    Det er jo det der er det gode ved dette forum, at folk netop kan sige hvad de vil uden at få deres IP numre spærret eller lignende. Man må lade Lyra, at de ikke er hævngerrige eller aggressive over for kritik

    #35629

    sten
    • Main Sequence

    Hei

    Det at Lyra driver et forum kan vel ikke være formildende i forhold til den dårlige service di representerer?

    Når det gjelder hobbyen så har den blitt mer og mer givende etterhvert som jeg har skjønt å bruke dette utstyret. Mine forventninger i forhold til hobbyen er litt mer avslappet i dag enn den var for seks mnd siden.

    Hvis ip-nummeret mitt skulle bli sperret så kan jeg ikke få gjort noe med det. Jeg har ikke tenkt tanken engang.

    Mvh Sten
    #35630

    rune.cb.
    Deltager
    • Super Nova
    Nei, absolutt ikke! At servicen er under kritikk, går kun i Lyra`s disfavør og ikke omvendt.

    Mvh Rune

    Webside: http://www.runecb.com

    #35636

    simpsons
    • Moon

    Vis man ikke vil Censored købes der så i udlandet fremover, beklager der ikke tåles kretik Clap

    #35641

    morten
    Deltager
    • Super Nova

    ?????? Ikke tåles kritik, denne tråd indeholder næsten ikke andet. Meget af det er givet berettiget, men det er da absurd at tale om, at der ikke tåles kritik

    #35643

    jesper
    Deltager
    • Neutron star

    Ja der har været adskillige Lyra-bashing indlæg i denne og i andre tråde. Ingen af dem er blevet censureret, så det er absurd at tale om at der ikke tåles kritik. Tværtimod må det vist anses som bevist at dette ikke er et forhandlerforum, selv om det ejes af Henrik.

    #35649

    joergen.k
    Deltager
    • Nova

    meningen med denne tråd, var vel at man kan gå ind og se hvor det er klogt at handle, man skal vel ikke blive ved med at køre hetz på samme firma, det er ikke konstruktivt.

    Man kan kun gå ud fra at lyra tager tingene til efterretning og prøver at gøre der bedre i fremtiden.

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 153 i alt)

Emnet 'LEVERING SERVICE' er lukket for nye svar.