M45

• Dette emne har 5 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 9 måneder, 3 uger siden af rune. This post has been viewed 522 timescb. This post has been viewed 522 times. This post has been viewed 522 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

rune.cb.
    Deltager
    • Super Nova

Her er M45 med 1 x 15 min. (ISO 400). Jeg har brukt Astrometry for å identifisere noen av stjernene. Enkelte av de mest lyssterke stjernene har en liten strek øverst på skiven som jeg egentlig ikke vet hva er. Tips ?

Teleskop: Explore Scientific ED APO 102
    Guiding: Orion Starshoot PHD
    Kamera: Canon EOS 550D

Test-16

Mvh Rune.

Website: www.runecb.com

Vedhæftninger:

rune.cb.
    Deltager
    • Super Nova

Ønsker bare å tilføye at den Røde skriften ble Font style Bold” etter opplasting. Det skjemmer helheten og gjør det vanskelig å lese skriften. Skriften er altså ikke skrevet med “Bold” på orginalen.

NB: Hvis det var mulig å Forhåndsvise innlegget, kunne jeg endret på dette før posting.

Mvh Rune.

Torben Taustrup
    Admin
    • Neutron star

Hej Rune

Har du set dette? :

Test af upload af billede med tekst på

Mvh
    Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

rune.cb.
    Deltager
    • Super Nova

Hei Torben,

Den linken du henviser til, fungerer ikke (Not found).

Mvh Rune.

Torben Taustrup
    Admin
    • Neutron star

Beklager Rune
    Det er et internt link, som kun adm kan se. Det havde jeg ikke set i forbifarten.

Essensen er, at tekst der er lavet i billeder i en anden editor godt kan skifte font.

Hvis du vil undgå fontskift, skal teksten indgå som en del af billedgrafikken.

Mvh
    Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

rune.cb.
    Deltager
    • Super Nova

Ok, det er greit. Jeg lar det være slik.

Mvh Rune.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.