Skal AstrofotoSektionen bestå?

Fora SEKTIONER I ASTRONOMISK SELSKAB AstrofotoSektionen Skal AstrofotoSektionen bestå?

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Torben Taustrup 1 år, 8 måneder siden. This post has been viewed 199 times

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
    • Neutron star

Hej folkens

Jeg har allerede for et par år siden meldt ud, at jeg ikke længere ønsker at være formand for AstrofotoSektionen – se årsberetning for 2013-2014.

Egentlig mener jeg, at der ikke er behov for at have en decideret sektion, fordi alle aktiviteter foregår her på Astro-Forum og andre steder, hvor folk dyrker interessen på egen hånd, eller er med i en astrofotogruppe – som i KAF.

Det er længe siden, at sektionen har arrangeret et astrofototræf, for andre har været mere fremme i skoene og har lavet udmærkede arrangementer, som alle interesserede har mulighed for at deltage i.

Skal AS fortsat have en AstrofotoSektion?

mvh
    Torben

Torben Taustrup – ttau@tocobs.org – TOC Observatory – http://tocobs.org -12.5″ – f:5 Newt. Starlight XPress SXV H9 og Atik383 CCD-kamera. Fields: 19,6′ x 14,6′ Px: 0,84″ / 39,63 x 29,51 Px. 0,71″ – SkyWatcher 80 mm ED refraktor. TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Emnet 'Skal AstrofotoSektionen bestå?' er lukket for nye svar.